▪️احکام طهارت و پاکیزگی در بین ناقرآنی ها و واقعیت

#فرقه_های_منحرف 

▪️احکام طهارت و پاکیزگی در بین ناقرآنی ها و واقعیت

ناقرآنی ها و منتقدان حدیث و منتقدان تراث اسلامی، کتب حدیث و تراث و فقه اسلامی را مورد تمسخر قرار می دادند (و می گفتند) همیشه مشغول احکام طهارت و پاکیزگی هستند!

می گفتند: اینک دنیا مشغول علم و تکنولوژی و رفتن به کره ماه است، و شما نیز در تمام جنبه های زندگی انسان دخالت می کنید، و به او می گویید در هنگام عطسه چه کاری انجام دهد!

موسوعه ی "ابو عمر ربیان بن محمد الدبیان" تحت عنوان "موسوعه احام الطهاره" را به کلام همیشگی زبانشان تبدیل کرده و با تمسخر می گفتند: اهل سنت کتاب 13 جلدی را درباره احکام طهارت و پاکیزگی می نویسند!

اما اکنون تمام دنیا مشغول مسئله پاکیزگی است، تمامی کشور ها و سازمان ها اطلاعیه و بروشور نشر و توزیع می کنند در مورد طهارت و شستن دست ها و استحمام و شیوه ی عطسه ...
همه اینها در احادیث پیامبر خدا ﷺ وارد شده است، به ویژه در مورد عطسه، در حدیثی صحیح که ابوداود و ترمذی آن را روایت کرده اند:  عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَانَ إِذَا عَطَسَ غَطَّى وَجْهَهُ بِيَدِهِ، أَوْ بِثَوْبِهِ، ترجمه : موقعی که پیامبر خدا ﷺ عطسه می کردند، با دست یا لباسش صورتش را می پوشاند.
 
امروزه هم راهنمایی های بهداشتی بین المللی به همان نکته در هنگام عطسه اشاره و تاکید دارند.

حال عظمت اسلام برای شما آشکار شد؟ حال ارزش احادیث شیرین پیامبرتان ﷺ برایتان آشکار شد؟ اگر تنها این حدیث دقیق پیاده می شد که می فرماید: ( اگر طاعون در بلادی شیوع پیدا کرد به آن جا نروید، و اگر در بلادی بودید که طاعون در آنجا بود، از آن جا بیرون نروید). آیا این وبا ( ویروس کرونا) به این شیوه شیوع پیدا می کرد؟


به قلم: ایاد احمد

🔘-مؤسسه آستانه

JOin 🔜  @astanaorganization

4/14/2021 11:27:29 PM

دسته بندی نوشته

12