پاپ واتیکان علیه کتاب مقدس سخن می گوید!!

▪️پاپ واتیکان علیه کتاب مقدس سخن می گوید!!

دوباره هیاهوست، پاپ واتیکان خود را به فرشته ای لباس سفید تبدیل کرده است، در مورد همجنسگراها سخن می گوید، با نهایت احترام و حرمت برای آنان تبلیغ می کند و کار به جایی رسید که آنان را "پسران خدا" بنامد، همچنین آنان را برادران مسیحِ پسر خدا، بداند!!

از اینجا پیامی را به همجنسگراها می فرستم و می گویم: به سخنان این غفلت زده دلخوش نباشید، زیرا پاپ واتیکان با شما دروغ می گوید. این سخنان و تبلیغات او برای شما، برای اینست که به باورمندی مسیحی تبدیل شوید، اما اگر فردا توانایی داشتند آنگاه کتاب مقدسشان را باز می کنند و شما را حکم می دهند. آیا می دانید کتاب مقدس در مورد همجنسگراها چه می گوید؟؟

با توجه به نص کتاب مقدس، همه ی شما باید کشته شوید، بله همه ی شما باید کشته شوید، این هم نص کتاب مقدس:
(( اگر مردی بسان زنی با مردی دیگر همبستر شده بود، هر دو تای آنان کار زشت و کثیفی انجام داده اند، و باید کشته شوند، خونشان بر گردن خودشان )) _ لاوین، اصحاح 20، متن 13.

بله، باید همه ی شما کشته شوید. می شنوم که یک مسیحی می گوید این نص مال عهد قدیم است،
صبر کن، نصوص (آمده در این مورد) قابل شمارش نیستند، در پیمان جدید نیز همجنسگراها کثیف و بی ارزش هستند و وارد بهشت خدا نمی شوند:
(( آیا شما نمی دانید که ظالمان، شاهنشین خدا را به ارث نمی برند؟
فریب نخورید. نه بی بند و بار، و نه بت پرست، نه زنا کار، و نه همجنسگرا)) _ کرونسیس اول، اصحاح 6، متن 9.

مسیح فریاد می کشید: زمین و آسمان ویران شود، اما یک کلمه ی کتاب مقدس تغییر و تحریف نشود.
مسیح فریاد می کشید! من نیامده ام تا پیمان قدیم را منحل کنم، بلکه آمده ام تا آن را تکمیل کنم.

با چه حقی این پاپ خود را از مسیح بزرگتر می داند، و این همه نص و فرامین کتاب مقدس را زیر پا می گذارد، و همجسنگراها را مورد محبت و احترام قرار می دهد؟


راست فرمود سرورم؛ پیامبر خدا ﷺ، هنگامی که یک مسیحی را دید به او فرمود: شما کشیشان و رجال (مردان) کلیسا را تبدیل به خداوند کرده اید! مرد مسیحی گفت: ما کشیشان و مردان کلیسا را نمی پرستیم، سرورمان ﷺ فرمودند: آیا حرام را برایتان حلال نمی کنند؟ آیا حلال را بر شما حرام نمی کنند؟ این همان پرستش و عبادت (برای آنان) است.


🔘-مؤسسه آستانه

JOin 🔜  @astanaorganization

4/14/2021 9:28:50 PM

دسته بندی نوشته

123