رسوا شدن بارزترین دشمن اسلام در این عصر [قسمت سوم]

▪️رسوا شدن بارزترین دشمن اسلام در این عصر [قسمت سوم]

کشیش "زکریا بطرس" در سال 1934م در مصر به دنیا آمده است، و بعد از اینکه در چند کلیسای مصر فعالیت داشته، در سال 1992م به استرالیا رفته و سپس به انگلستان و سپس به آمریکا رفته است. مجله ی "ورلد" جایزه ی "داینالِ" سال را به خاطر برنامه ی "حوار الحق" به او داد.

در سال 2008م، روزنامه ی "الانسان الجدید" بطرس را بارزترین دشمن اسلام در این عصر نام نهاد.
از سال 2003 به خاطر برنامه ی تبشیری اش در کانال "الحیاه"، معروف و مشهور شده است، سال 2010م برنامه اش متوقف شد، و بعدا خودش در سال 2011م کانال "الفادی" را تاسیس کرد.
وی لیسانس تاریخ دارد، و یک دروغگوی ماهر بود. صدق و کذب را به شیوه ای با هم قاطی می کرد که انسان را دچار سردرگمی می کرد، و اگر در بسیاری از چیزها تخصص نداشتی، تو را به اشتباه می کشاند.
وی خوب میدانست که در کجا و چگونه برای رویدادهای تاریخی زیادت یا کم و کاست به وجود بیاورد. معاندان و دشمنان دین (اسلام) را خوشحال می کرد، حتی تعدادی از ثروتمندان مسیحی پول زیادی را به کانالش می بخشیدند تا به مبارزه و دشمنی با اسلام ادامه دهد.
در یکی از سخنرانی هایش در مورد نسب مسیح (علیه السلام) سخن می گوید، که: در انجیل وارد شده که سه زن در نسب مسیح زناکار بوده اند!، در حالی که مسیح هیچ نسبی ندارد، زیرا خداوند به صورت معجزه او را از مریم پاکدامن به دنیا آورده است، به همان شیوه ی آدم و حوا "علیهما السلام" که آنان نیز نسب ندارند و به صورت معجزه خلق شده اند.
کشیش "زکریا بطرس" می گوید: بسیار معمولی است که در نسب (مسیح) چنین افرادی وجود داشته باشند، زیرا او آمده است تا بشریت را از گناه و عصیان نجات دهد. سپس در یک دروغ شاخدار دیگر به پیامبرمان ﷺ می گوید: او پسرِ پدر خودش نیست (حاشا از سرورمان)، و مادرش با مردی دیگر همبستر شده است (العیاذ بلله). این بهتان زکریا بطرس اوج بی ادبی بود نسبت به آن ذاتی که خداوند نسب او را پاک نگه داشته است.
بعدا به مفصلی موضوع رسوا شدن او را بیان می کنم، که "سیلیکس" دلیل و علت این رسوایی بود. 
دست سیلیکس درد نکنه، اگر هیچ نفع دیگری هم دانشته باشد، همین کافیست که رازهای پشت پرده را آشکار کرد

با ما باشید، ادامه دارد...



🔘-مؤسسه آستانه

JOin 🔜  @astanaorganization

4/14/2021 11:04:54 PM

دسته بندی نوشته

123