▪️رسوا شدن بارزترین دشمن اسلام در این عصر [قسمت چهارم]

▪️رسوا شدن بارزترین دشمن اسلام در این عصر [قسمت چهارم]

دکتر "فاضل سلیمان" مدیر موسسه ی جسور (پل ها) برای معرفی اسلام، می گوید: در سال 2019، در فیس بوک پیامی برایم فرستاده شد که خانمی آن را ارسال کرده و نوشته بود: [به علت یکی از کلیپ های تو مسلمان شدم، که اصلالتا یک مسیحی عراقی بودم، و چندین سال است به همراه پدر و مادرم در کشور آلمان زندگی می کنم، پدرم با اشتیاق فراوان به کلیپ ها و سخنرانی های "زکریا بطرس" گوش می داد. پدرم از این سخن کشیش زکریا که در یکی از کلیپ ها گفته بود: "محمد پسر عبدالله نیست و مادرش پاک دامن نبوده است" (العیاذ بلله)، خیلی خوشحال بود. من خیلی نارحت شدم ( و با خود می گفتم که) چرا اختلاف در عقیده و باور به حد بهتان و افترا برسد. هر کسی که چیزی برای گفتن دارد، آن را با ادب و احترام بیان کند. آیا اگر پیامبر عیسی زنده بود به چنین چیزهایی راضی بود؟ بی شک خیر. این (سخن زکریا بطرس) باعث شد که آن شب نخوابم، و به دنبال این قسمت از برنامه ی زکریا بطرس (که در آن به پیامبر ﷺ  توهین کرده بود) در یوتیوب بگردم، در هنگام جستوجویم یکی از سخنرانی های تو را پیدا کردم که در آن به شبهات زکریا بطرس پاسخ داده بودی، بعد از اینکه هم به سخنرانی تو و هم به سخنرانی زکریا گوش دادم همان شب تصمیم گرفتم که مسلمان شوم].

آن سخنرانی که این خواهر به آن اشاره می کند، اولین سخنرانی من است که در یوتیوب نشر کرده بودم و در آن به این کشیش پاسخ داده بودم.
در این کلیپ بعد از اینکه به شبهاتش پاسخ دادم و دلائل و حقایق را بیان کردم، تلاش کردم که بر احساسات و عواطف بیننده تاثیر بگذارم، تا بتواند تصمیم بگیرد و به سوی اسلام بیاید.
(در این سخنرانی) گفتم: آیا راضی هستید به کسی تهمت زده شود که در کتابی که او بدان روانه شده است 36 بار نام مریم در آن برده شده، و یکی از سوره های آن بنام مریم است، در حالی که نام زن فرعون و ملکه ی سباء در آن نیامده است، همچنین نام همسران و دختران پیامبر ﷺ در آن نیامده است.

با وجود اینکه قرآن شش قرن بعد از میلاد پیامبر عیسی (علیه السلام) آمده است، در بالای هفت طبقه ی آسمان پاکدامنی مریم را اثبات می کند؛ در آن جا که در مورد پیامبر عیسی می فرماید که نوزادی یک روزه بوده و با یک معجزه ی خداوندی لب به سخن گشود و پاکدامنی مادرش را اثبات کرد، در حالی که این قصه در انجیل بیان نشده است.

حال که کشیش زکریا می گوید: ما برای اثبات پاکدامنی مریم به قرآن نیاز نداریم، می گویم: پس چگونه آن را اثبات می کنید، چون آنان (مسیحیان و یهودیان) انواع بی احترامی و استهزاء را در تورات و انجیل تحریف شده نسبت به پیامبران روا داشته اند.

با ما باشید 
ادامه دارد...

🔘-مؤسسه آستانه

JOin 🔜  @astanaorganization

4/14/2021 11:44:43 PM

دسته بندی نوشته

123