▪️رسوا شدن بارزترین دشمن اسلام در این عصر [قسمت پنجم]

▪️رسوا شدن بارزترین دشمن اسلام در این عصر [قسمت پنجم]

سایت افشاگر "ویکی لیکس" در سال 2006 ایجاد شد، صدها هزار اسناد محرمانه ی دولت ها و شخصیت ها را افشا کرد، بنیان گذار آن "جولین آسانژ" بود. بعد از اینکه از او شکایت شد، در سال 2012 در سفارت خانه ی اکوادور حق پناهندگی را دریافت کرد، و در آنجا ماند تا هنگامی که انگلیس در سال 2019 او را دستگیر کرد. برخی او را متهم می کنند به اینکه روسیه از او حمایت می کند، ولی او می گوید: از همان ابتدا در مورد پوتین اسنادی را افشا کردم. 
بلاخره آشوب بزرگی را در جهان به پا کرده است.
یکی از کارهای خوبی که انجام داد، افشای سندی بود که بعد از اینکه کشیش "زکریا بطرس" با وکیلش؛ "هانی صبحی" دچار مشکل می شود، و آن وکیل در نامه ای زکریا را تهدید می کند به اینکه سرقت تمامی بخشش ها و همکاریی هایی که مردمان مسیحی به کانال "الحیاه" از سال 2007 تا سال 2010 تقدیم کرده بودند، برملا می کند، که زکریا با این دزدی و سرقت ها مالک 12میلیون دلار است و چندیدن ویلا را خریده است. و برای اینکه کارهایش برملا نشود، سه تا از این ویلاها که سند آن ها را بنام خودش و همسرش زده بود، سند مالکیت آنها را به یکی از خویشاوندانش بنام "سمیر عبدالملک" انتقال داد.
در آمریکا می توان عقد خرید و فروش این ملک ها را مانند خرید و فروش هر چیز دیگری از اینترنت دریافت و منتشر کرد.
آن چیزی که اثبات می کند که زکریا مالک این ویلاهاست، اینست که در سال 2010 و 2011 شخصا مالیات آنها را پرداخت کرده است.


به گواهی دوست و دشمن، سرورمان ﷺ صادق و امین زمین و آسمان بوده است. کسانی که به ایشان توهین می کنند، دیری نمی پاید که رسوا می شوند و معلوم می شود که دزد و رسوا و بی ارزش هستند. 
درسته که خداوند حلیم مدتی به آنان مهلت می دهد، ولی در نهایت با تقدیر خویش کسانی را تعیین می کند که این افراد را برای همه پند و عبرت کنند.
اینک زکریا بطرس که به بارزترین دشمن اسلام شناخته شده، و تخصص فراوانی در تاریخ داشته، و یک دروغگوی عجیب بوده، و از مردان دینی مسیحی بوده که می بایست در دنیا زهد پیشه کند، ولی او و بسیاری از افراد دیگر در برابر پول و هوا هوس و زن، تاب نمی آورند.
آیا این اسناد چگونه به دست ویکی لیکس افتاد و آبروی زکریا را برد؟؟ معلوم است که این نقشه و تدبیر خداست و دشمنانش را رسوا می کند: وَقَدْ مَكَرُوا مَكْرَهُمْ وَعِنْدَ اللَّهِ مَكْرُهُمْ وَإِنْ كَانَ مَكْرُهُمْ لِتَزُولَ مِنْهُ الْجِبَالُ * فَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ مُخْلِفَ وَعْدِهِ رُسُلَهُ إِنَّ اللَّهَ عَزِيزٌ ذُو انْتِقَامٍ * آیه ی 46 و 47 سوره ی ابراهیم، ترجمه: به يقين آنان تمام مكر خود را به كار گرفتند، ولى مكر و حيله‌ى آن‌ها نزد خداست گرچه كوه‌ها از مكرشان از جا كنده شود * مپنداريد كه خداوند وعده‌اى را كه به پيامبرانش داده است تخلّف مى‌كند، قطعاً خداوند شكست‌ناپذير و صاحب انتقام است.


ادامه دارد...

به قلم: مهندس عثمان محمد

🔘-مؤسسه آستانه

JOin 🔜  @astanaorganization

4/14/2021 11:49:00 PM

دسته بندی نوشته

123