کلیسا را تحریم کنید

کلیسا را تحریم کنید 

پس از آن‌که مدتی قبل، در ایالت «ساسکاچوان» کانادا و در یکی از مدارسِ متعلق به کلیسا، چندین گور دسته‌جمعی کودکان بومی کانادا کشف شد، که در آخرین‌شان جسد 750 کودک پیدا شده است، «بابی کامرون» رئیس مؤسسات بومی کانادا، از شهروندان کانادایی خواست کلیسا را تحریم کنند. 

این موضع «کامرون» در حالی است که کشف این گورهای دسته‌جمعی کودکان بومی کانادا بحث و جدال زیادی را در جهان ایجاد کرد، اما کلیسا و پاپ فرانسیس واکنش بسیار ضعیفی نسبت به این حادثه داشته‌اند و بازخوردشان در سطح بزرگی این فاجعه نبوده است.  بنابراین تقاضا می‌شود که کلیسا مجموع اسناد این جنایت بزرگ را فاش کند و خود پاپ فرانسیس نیز به کانادا بیاید و عذرخواهی کند. 

مورخان کانادایی می‌گویند که بین سال‌های 1883 و 1996، حدود 150,000 کودک از اقوام بومی کانادایی از فرهنگ خود سلب شده و مجبور به پذیرش جامعهٔ سفیدپوست در کانادا شده‌‌اند، این هم از طریق مجموعه مدارسی انجام شده که توسط مسیحیان تبشیری مدیریت می‌شد. 

این تاریخچهٔ کشورهای انسان‌دوستِ امروز است که کارشان ژنوساید و نسل‌کشی و سلب ملت‌های ضعیف از فرهنگ و زبان خودشان است.
همان آزادی و تکثر که اکنون ادعایش را می‌کنند، بر مبنای کشتار کوچک و بزرگ اقوام بومی و رنگین‌پوستِ آن کشور ساخته شده است. 
کلیسا و مسیحیت تحریف‌شده دلیل و بهانه‌ای برای چنین فاجعه‌ای شده‌اند، البته بدون این‌که رسانه‌های جهانی به طور روزمره و متمرکز مسیحیت را «دین ترور» بنامند. برخلاف پوشش‌های رسانه‌ایی که برای هر رویداد دیگری انجام می‌شود که اگر حتی یک مسلمان، چه برسد به یک نهاد اسلامی، در آن رویداد دست داشته باشد، که آن‌گاه اسلام را «دین ترور» می‌نامند. 

#آستانە_Astana
@astanaorganization

7/7/2021 6:50:08 PM

دسته بندی نوشته

123