▪️تورات در حالت فوران و عصبانیت قرار دارد، قرآن هم سرشار از خوشبختی است.


▪️تورات در حالت فوران و عصبانیت قرار دارد،
قرآن هم سرشار از خوشبختی است.

پژوهشی تحت عنوان "تورات در حالت فوران و عصبانیت قرار دارد، قرآن هم سرشار از خوشبختی است"، از جانب "توم اندرسون" که یک مهندس توسعه در آمریکا است، انجام شد.
این پژوهش می گوید که: قرآن در مقایسه با تورات و انجیل، دارای کمترین الفاظی است که دربردارنده ی خشونت باشند، و قرآن کلمات بسیاری را به کار برده است که انسان را به سوی آسودگی خاطر و اطمینان و گشایش در زندگی دعوت می کند، و حاوی رحم و شفقت فراوانی نسبت به کتاب های دیگر است.

با وجود اینکه معیار های این پژوهشگر عادلانه نیستند، و تنها جانب خشونت را مورد مطالعه قرار داده است که در حال حاضر غرب آن را خیلی برجسته کرده است، زیرا کتاب مقدس دارای چندین خطا و تناقض دیگر است، در حالی که "امانوئل مکرون" رئیس جمهور فرانسه خواستار دوباره بنیاد نهادن اسلام بود، و می گفت که اسلام در سراسر جهان در بحران است، بی خبر از اینکه کتاب مقدسِ خودشان و جامعه ی غربی دربزرگترین بحران قرار دارد. این دین آنان است که مملو از تحریف و دستکاری است، نه دین اسلام.

لینک پژوهش:
https://www.lci.fr/amp/insolite/la-bible-est-plus-violente-que-le-coran-selon-un-logiciel-danalyse-de-texte-1503485.html

4/5/2021 5:07:23 PM

دسته بندی نوشته

123