الحاد قرآنی ها(نا قرآنی ها) و بهترین امت در قرآن

خداوند متعال مسلمانان (امت اسلام) را در قرآن توصیف می کند و می فرماید:  [كُنْتُمْ خَيْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَتَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْكَرِ وَتُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ] آل عمران: 110 ترجمه"شما بهترين امّتى هستيد كه براى مردم ظاهر (وگزيده) شده‌ايد. به خوبى‌ها فرمان مى‌دهيد و از بدى‌ها و زشتى‌ها، نهى مى‌كنيد و به خدا ايمان داريد.
این توصیفی است که خداوند امت مسلمانان را بدان وصف می کند...
اما آیا قرآنی ها مسلمانان را چگونه توصیف می کنند؟؟
نزد قرآنی ها ، امت اسلام از زمان اصحاب شروع به تغییر و دستکاری دین کردند و مشغول امور دنیوی شدند، و به ملت های دیگر، برای بدست آوردن غنیمت و زن، تحت عنوان فتوحات اسلامی هجوم کردند و بلادشان را تصرف کردند!
امت اسلامی از قرآن منحرف شدند ، و مفهوم و تفسیر قرآن را تغییر دادند، و به میل خودشان معانی و مفهوم را تحریف کردند!
امت اسلام نماز را تغییر دادند و نوعی از نماز خواندن را ابداع کردند که پیامبر صلی الله علیه و سلم این گونه نماز نخوانده است ، حتی کلمه"الصلاه" در قرآن به معنای نماز نیست ، بلکه به معنای "صله" و ارتباط می آید ، اما امت اسلام آن را به نماز معنا و تفسیر کردند و شیوه ای را برای آن درس کردند!
امت اسلامی حتی زکات و حج و روزه را نیز تغییر دادند ، و به شیوه ای آن را نجام می دهند که در زمان پیامبر صلی الله علیه و سلم اینگونه نبوده است!
امت اسلامی هزاران حدیث را درست کردند و به دروغ گفتند :این احادیث سخن پیامبر خداست و آن را به منبع تشریع تبدیل کردند!

امت اسلامی به میل و آرزوی حکمرانان و پادشاهان ، دین را تغییر دادند و برای آنان فتوا می دادند و هر چیزی که آنان (پادشاهان) می خواستند ، برایشان مشروع می کردند!
امت اسلامی چندین مجازات را به دین اضافه کردن که در زمان پیامبر صلی الله علیه و سلم وجود نداشت ، مانند: سنگسار زناکار و کشتن مرتد(کسی که از اسلام به غیر اسلام برمی گردد و کافر می شود)!
امت اسلامی قوم عرب و فرهنگ عربی را بر دین خدا برتری بخشیدند!
امت اسلامی به این هم بسنده نکردند ، بلکه گفتند : پیامبر صلی الله علیه و سلم درحجاز و در شهر مکه و بعدا در شهر مدینه زندگی کرده است در حالی که ایشان در کشور اردن(کنونی) زندگی کرده است!
بلاخره هیچ چیزی از این دین باقی نماند که آن را دستکاری و تغییر ندهند ، و به آن معنا و مفهومی دیگر نبخشند، (مطالب مذکور) از دیدگاه قرآنی ها(بنام قرآنی) است!

در اینجا این سوال پیش می آید : بهتری و برتری این امت (امت اسلامی) نزد قرآنی ها در کجا قرار دارد؟؟!!
امتی که بدین شیوه دین خدا را دستکاری کرده باشد ، و این همه انحراف و کج روی داشته باشند ، چگونه خداوند این امت را به (خیر الامه-بهترین امت) توصیف می کند؟؟!!
آیا شما به قرآن باور دارید؟


اگر به آن باور دارید این آیه را برای ما تفسیر کنید ... این بهترین امت چه کسانی هستند که خدا آنان را توصیف می کند؟؟ در حالی که شما به اصحاب نیز اعتماد و اطمنان ندارید؟؟ آنان نیز به زبان پیامبر صلی الله علیه و سلم افترا بسته اند..!! پس چرا خداوند این امت را به این شیوه زیبا توصیف می کند؟!
آیا این توصیف در چه زمانی بر مسلمانان و امت اسلامی تطبیق شده است؟! آیا قرآن _پناه می بریم به خدا_ دروغ می گوید؟! چیزی که شما می گویید تکذیب قرآن نیست؟! آیا خداوند نمی دانست که (امت اسلامی) بدین شیوه دین را تغییر می دهند(هنگامی که آنان را توصیف می کرد)؟! اگر نمی دانست پس چرا خداست؟! و اگر می دانست پس چرا این آیه را در قرآن قرار داده است؟!

اینها سوالاتی هستند که به جواب نیاز دارند، که قرآنی ها هیچ جواب قانع کننده ای (برای این سوالات) ندارند، حال اگر شما (قرآنی ها) با انکار حدیث به صورت مطلق و عام می خواهید خود را از تعدای سوال نجات دهید ، که گویا جوابی برای آن ندارید و این احادیث دین را به هم می زنند ، اینک با این کار دچار ده ها سوال دیگر می شوید که هرگز پاسخی برای آنان پیدا نمی کنید.

7/25/2020 2:32:09 PM

دسته بندی نوشته ی کوتاه

1