آقای دکتر کار خود را برای اسرائیلی‌ها به انجام رساند!

اخیراً اظهارات یکی از پزشکانی که به غزه رفته بود، توسط یکی از رسانه‌های مطرح منتشر شده است و بخشی از این اظهارات واکنش‌های گسترده‌ای در پی داشت.

دکتر «بارام بختیار» که پیش از این در چندین مصاحبه از محبت فلسطینی‌ها به کُردها گفته بود و حتی به کُرد بودن بسیاری از مردم آن منطقه اشاره کرده بود، در آخرین مصاحبه‌ی خود، برخلاف تمام اظهارات قبلی‌اش به صراحت گفت که همه‌ی مردم غزه از کُردها متنفرند، حتی وقتی مجری برنامه می‌گوید منظورت حــمـاس است؟ می‌گوید: «نه، همه‌ی مردم غزه به‌طور کلی!»

مقایسه‌ی این اظهارات با اظهارات قبلی‌اش، سؤالات زیادی را در شبکه‌های اجتماعی در مورد او ایجاد کرده است و بسیاری از مردم ویدئوهای چند ماه گذشته‌ی او را با طنز منتشر ‌می‌کنند.

این ممکن است تا حدی هم خنده‌دار به نظر برسد، اما آن‌چه بیشتر قابل توجه‌ است، این است که او به اسرائیل و متحدانش خدمت کرد! صحبت ما این نیست که حماس همواره با تیم‌هایی که به غزه می‌آیند مشکل دارد که مبادا در جاسوسی برای اسرائیل و متحدانش نقش داشته باشند، بلکه درباره‌ی بخش دیگری از اظهارات او صحبت می‌کنیم که گفت: «حماس از بیمارستان‌ها سوء‌استفاده کرده است» این اظهاراتی بود که صهیونیست‌ها پس از این‌که نتوانستند افکار عمومی را در مورد بمباران بیمارستان‌ها متقاعد کنند، به دنبال آن بودند.

اظهارات این دکتر توسط آژانس به انگلیسی ترجمه شد و خیلی زود به عنوان مدرک و بهانه برای جنایات فجیع اسرائیل، در چندین صفحه‌ی رسمی و غیررسمیِ همدردی با اسرائیل مورد استفاده قرار گرفت.

ما نیز می‌گوییم: «دکتر! خدمت بزرگی به اسرائیل کردی!»

#آستانە_Astana 
ʲᵒᶦⁿ↷
t.me/astanaorganization

5/30/2024 11:58:04 PM

دسته بندی نوشته