دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا شوکه شدند!

تعداد زیادی از جوانان در دانشگاه‌های ایالات متحده شوکه شده‌اند، زیرا تمام عمر خود را با اعتقاد به خرافات «آزادی بیان»، «عدالت برای همه» و «خاورمیانه هیولا است» زندگی کرده‌اند، اما وقایع غزه باعث شد متوجه شوند که قانون جنگل بر آن‌ها حکومت می‌کند.

اخیراً تعدادی از اساتید دانشگاه و مدیرگروه معتبرترین دانشگاه‌های آمریکا به جمع آن‌ها پیوسته‌اند؛ همهٔ این‌ها نیز پس از این شروع شد که برخی از فعالان شبکه‌های اجتماعی انحصار حق آزادی بیان را توسط صهیونیست‌های ظالم شکستند.

«کلمه» تأثیرش مثل تأثیر قطرات آب است. اولین قطرات چیزی را جلوی چشمان شما تغییر نمی‌دهند، اما اگر ادامه پیدا کنند، می‌توانند روی صخرهٔ سخت نیز تأثیر بگذارند. مسائل بزرگ امت نیز همین‌گونه است، مثلاً: لغو اجرای شریعت و سکولاریسم کردن زندگی، با حفظ ظاهری قانون اساسی «اسلام دین دولت است»؛ ابتدا مخالفت را می‌بینید، سپس ذهن‌ها شکوفا می‌شوند.

از جملهٔ کسانی نباشید که فقط تماشا می‌کنند، بلکه کلمه‌ای را تکرار کنید که از حروف ساخته شده، یا با صورت مجروحان ترسیم شده است. آن را تکرار کنید و برای نتیجه نیز عجله نداشته باشید، آن را تکرار کنید حتی اگر با مخالفت مواجه شدید؛ زیرا قطرات آب زندگی می‌بایست سکرات مرگ را از بین ببرند.

4/30/2024 1:35:18 AM

دسته بندی نوشته